close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Stay Wrinkle Free

Trying to get wrinkles out of a non-iron shirt? No iron? Here are 4 hacks from the Ministry of Supply Labs to stay fresh.
From our sponsors
[徵女] 徵個長久的友情 台南
Nov 6th 2013, 02:47, by pingjames

作者pingjames (神的遊戲)

看板AllTogether

標題[徵女] 徵個長久的友情 台南

時間Wed Nov 6 02:47:22 2013

我74年次的 28y 天秤一枚 想找個可以偶爾談談心事 一起讓彼此能走下去的信念 只要是週末我就腦袋打結了 本來是應該要放鬆好好規劃 但我就會找不到同好 ╮(╯_╰)╭ 目前在南科藥廠工作 人生不如意的日子很早就選上了我 我別無選擇 因為出了社會 我就是要習慣一個人 久而久之 漸漸的 熱情慢慢被掏空 對於任何事都很懶散 如果你是台南的女生(希望是比我小 跟我一樣的處境或者 想找個同伴一起度過未來的日子 放假一起去看電影 吃美食 慢活地一起走在絢爛的歩道 希望可以交個朋友!! 如果你不排斥一開始稍微安靜的男生的話 但熟了之後會不一樣 可以來信跟我要真相~ 謝謝哩-! line:pingjames (∩_∩) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 106.1.249.8

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()