Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
[請益] 關於外商業務的補助
Sep 4th 2013, 09:57, by hydeliu

作者hydeliu (愛在冷卻前最沸騰)

看板Tech_Job

標題[請益] 關於外商業務的補助

時間Wed Sep 4 09:57:22 2013

大家早安 小弟最近有幸 接到某外商業務的OFFER 想跟這裡眾強者請教 面試時公司所說的某項車子補助的金額 竟然被補到我的薪水裡了 就我個人認知 是好像哪裡不太對勁 昨天一開口就告訴我說有符合到我的期望薪資 但我仔細想總覺得不太對 如果在並沒有一定要去的情況下 跟hr反應這個狀況 會不會太不ok? 麻煩各位解答一下謝謝 -- 他突然大聲道:[但你以後千萬莫說我了解女人。我此刻才知道,你若要害一個男人 害的他發狂,最好的法子就是讓他自己以為很瞭解女人。] 王憐花突也嘆道:[這句話只怕是我今天一整天裏所聽到最有道理的話了。若有誰自 負他瞭解女人,那麼他眼看就要倒楣了。] -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.62.75.92

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()