Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Protect Yourself & Family

Never walk alone again with MyForce personal security you keep on your smartphone. Our 5-Diamond CSAA Monitoring Agents instantly monitor all alerts 24/7 nationwide.
From our sponsors
Re: [請益] 下屬做錯事,主管怪罪我,是對的嗎?
Aug 21st 2013, 22:42, by saladim

作者saladim (殺拉頂)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 下屬做錯事,主管怪罪我,是對的嗎?

時間Wed Aug 21 22:41:59 2013

※ 引述《igirl7777 (永遠)》之銘言: 不適合當主管或是帶人的前輩 看起來比較適合單打獨鬥 最好連team都不要加入 盈虧自負 當然 別人也沒義務跟你分享什麼 大概就是這樣 記得別靠別人喔 : 事情是這樣的~ : 每當我帶的人(簡稱A)做錯事,我主管就會找我,怪罪我沒管好 : 問我到底有沒有看過A交出的資料,確認無誤後才讓A交出報告 : 這時,我就會有點心裡不平衡,覺得事情不是我做錯的 : 為什麼要念我? : 想當然爾,我被主管念完之後,我就加倍去念A : 有時後A犯的錯誤太跨張,我就會有點失去理智 : 舉例: 小畫家不會使用....(這不是國小電腦課教過的嗎?) : 該說A是我的下屬嗎? 其實我自己也不知道 : 感覺是有實無名。然後每次A出包,主管就找我談 : 並告訴我,A的表現會直接影響到我 : 假設A真的是我的下屬好了,當下屬做錯事時,我被主管念 : 這真的是對的、正常的、一般的職場倫理嗎? : 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.43.191.80

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()