Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Protect Yourself & Family

Never walk alone again with MyForce personal security you keep on your smartphone. Our 5-Diamond CSAA Monitoring Agents instantly monitor all alerts 24/7 nationwide.
From our sponsors
[請問] 詳細思考了很久 對考公職有些興趣
Aug 21st 2013, 22:09, by wcsolo

作者wcsolo (Jason Lee)

看板ask

標題[請問] 詳細思考了很久 對考公職有些興趣

時間Wed Aug 21 22:09:34 2013

版上的各位大大,大家好,我目前就讀資料管理學系,升大三 從大一的時候家裡的人就很鼓勵我考公職,而當時還懵懵懂懂 的,不為自己未來做打算,現在要升大三了,經過了一段人生 的低潮,懂得去思考自己的未來了,雖然話說要考公職,但是 我對這塊的資訊簡直少之又少,包括公職的種類,工作性質, 福利,升遷制度,都沒有了解過,光目前只有大致上在網路上 爬幾篇文,上考選部的網站逛逛,但是還是想要有個能夠直接 回答我問題的管道,像我目前就讀資訊管理科來說,我目前獲 取的資訊是我目前就讀的科系,我所學習的知識,完全對考公 職沒有幫助,雖然只要有大學/大專院校畢業皆可報名高考, 但是我卻不知道從何準備起,怎麼準備,而資訊處理這方面的 知識是否對考公職有幫助,麻煩各位版友給我個方向,謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.39.189.169

cortex1234:Examination板,可以先從精華區看起 08/21 22:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()