Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [求助] 請問我這是綠綠的嗎?我現在好難過
Aug 29th 2013, 00:54, by onetear

作者onetear (宅出兩個女兒來)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 請問我這是綠綠的嗎?我現在好難過

時間Thu Aug 29 00:54:42 2013

(原文吃光光) 事以至此你還在懷疑東懷疑西的 不如直接找來說開 反正你們也才交往一個月 感情基礎不深 雖然上過床了 但是那又如何? 如果你找來問後發現她的確舊情難忘 卻又捨不得離開你 屎出PUMA大絕招--難道就不能兩個人都愛我嗎!? 相信你應該不會傻傻的說 可以! 又假如她說並沒有 只是一個好朋友而已 難道曾經交往過就不能再成為朋友嗎? 難道你不相信我? 屎出PUMA的集氣招--相信我之術 以你的自述來看 你應該會中招 然後被這個PUPU繼續當表面的男友 然後他的前男友繼續的來當他底下的砲友 最後又假如 你找他來問 他劈頭就說"你怎麼偷看我的東西!!" 屎出PUMA的普通攻擊--你偷看就是不對 我是受害者 都是你的錯 根據你的自述 你會立馬道歉 結果就是被她順利的轉移焦點 最後不了了之 以上這PUMA三招有出現的話 建議你還是包袱款一款 看是你自己離開 不然就是丟到馬路上叫她滾 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.136.15.166

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()