Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[請問] 工地施工一問
Aug 28th 2013, 23:42, by carra

作者carra (!!)

看板ask

標題[請問] 工地施工一問

時間Wed Aug 28 23:42:32 2013

自宅對面到現在晚上11點半還在施工 已經請環保局關切了 環保局說超過10點要請派出所去關切(看有無夜間施工申請) 派出所也已於10:45到達現場 了解一下也走了 後來派出所跟我說 工地那方說他們如果今天不處理就會坍塌 (指我們這排房子) 其實我是個土木工程出生 但是所學也幾乎還給老師了的人XD (我沒有現場經驗啊) 在我看來 我覺得那只是他們因為都叫了水泥預拌車來 今天不可能不把他處理完 (就是在灌漿吧) 我看到的是 他們只有灌一個洞 並不是灌整排 有看到機具(以及吊車吊長管子)但我無法明確說出機具名稱ORz 我覺得是工地唬爛警察不懂 (其實我已經隱忍兩個月了 只是今天最為誇張) 剛剛本來想在civil版問先進的 但是想說這個時間應該這裡的人比較多 求跟我同領域的先進給我一個方向(幫我解釋 或是幫工地解釋) 謝謝 (突然好想K施工學.......) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.228.76.9

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()