Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 這樣的感覺...
Aug 18th 2013, 20:15, by s955217

作者s955217 (Brock)

看板Boy-Girl

標題[求助] 這樣的感覺...

時間Sun Aug 18 20:15:34 2013

我最近+了一位女生的FB,從加了之後,有10天吧!!!但沒有一天不聊天吧!!!! 他也會主動密我,我也會密他,平均每天聊天有2~3個小時吧!! 就能一直聊一直聊!!! 情人節當天他送我一個小東西,我也很開心,但令我疑惑的,這是友誼還是愛情?! 現在跟他聊天總覺得是家常便飯了!! 都會彼此聊自己的心事,他說他的感情史我還 蠻難過的,想要好好照顧他,過幾天後要單獨出去,.....有點緊張,唉,現在我對他 印象還不錯,但卻不知道他是對我有意思還是純友誼?? 我該把握住這次的機會嘛?? 麻煩大家們建議我一下 謝謝!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 119.14.48.157

sosevil:剛開始新鮮的感覺 聊很久很正常 繼續觀察 08/18 20:16

yahyahyaa:順其自然 現在還不用想這麼多 08/18 20:17

piliwu:你有親自見過本人嗎?見了面再說吧 08/18 20:17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()