Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 請問女板友對男友的異性網友的看法
Nov 7th 2013, 13:21, by MThuang

作者MThuang (不看過去)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 請問女板友對男友的異性網友的看法

時間Thu Nov 7 13:21:49 2013

※ 引述《yunhsin (阿常)》之銘言: 現在完全不會 只會說我不信任他 ======== 信任兩字是這樣用的嗎? 現在外拍盛行 尤其有些女生不拍照很像會要了她的命 大學時認識的學弟前幾天問我 "我女友經常跟同一個攝影師出去外拍 報備還隨她心情 她老是說 我真的只是出去拍照 你知道女人青春有限 不多拍幾張 老了會記不得 自己年輕時長的多美 你要信任我" 女友卻規定學弟 "你絕對不可以跟其他女生單獨見面" 還經常查學弟的手機 ======== 我也只能回答 "這是你們要溝通清楚的地方 不然你就去學攝影 單獨找其他女生去外拍吧" 但我心理的答案是 既然女方都要男方不準單獨找異性 卻又容許自己跟攝影師單獨出去拍照 這是什麼邏輯? 鄉民們又怎麼看呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.173.56.95

xxmanpower:啥? 11/07 13:24

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()