Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[請益] 請推薦適合上班族看的臺劇
Aug 27th 2013, 10:41, by aloharuby

作者aloharuby (嘻)

看板TaiwanDrama

標題[請益] 請推薦適合上班族看的臺劇

時間Tue Aug 27 10:41:46 2013

Hiii 最近心情不太好 想找點偶像劇來看看 分散點注意力 最好是能夠讓人很想一直看下去的 但由於我人不在台灣 所以好一陣子沒有在看台劇了 不太知道有哪些比較紅 或比較好看的 想請大加推薦一下 由於我本人已經是上班族了 雖然說也才剛出社會不久 近幾年開始感覺到不太適合再看 很夢幻的 浪漫愛情劇 或者校園劇我也覺得好像有點遙遠了 我目前看過比較喜歡的是像 白色巨塔(台版) 犀利人妻 我可能不會愛你 親愛的 我愛上別人了 這類比較實際的偶像劇 老大不小了 看太多浪漫愛情 怕會讓人變得不切實際 希望有比較常看電視的朋友 幫我推薦一下喔喔 謝謝你了:) -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 98.199.13.72

zihying:罪美麗 遇見幸福300天 08/27 10:46

she1015:我愛你愛你愛我 08/27 10:52

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()