Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Get healthier and fit with celebrity yoga instructor, Sadie Nardini.

The course will teach you a 14 day routine so you can maintain a body more free of toxins and extra weight.
From our sponsors
Re: [求助] 如何說服女友素顏
Jan 11th 2014, 02:33, by uwmtsa

作者uwmtsa (補刀)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 如何說服女友素顏

時間Sat Jan 11 02:33:30 2014

我不會去"說服"女方素顏 但是我會很明確地告訴對方我不喜歡對方上妝 一來我不喜歡女生臉上有妝的樣子 二來我覺得那對皮膚不好 三來我會告訴對方,臉上有東西對我是一種毒害.... 那女方不理會也ok 一來我們的未來可能會黯淡一點 二來我不親有妝的地方就是了 真正會讓我緊張的 是女兒 女友不合可以換,女兒可沒辦法XD 有一次接下課時剛好對面走來一位濃妝妹 我裝作若無其事地問問旁邊女兒的感覺 她皺了皺眉把舌頭吐出來對我做了一個噁心的樣子 我算是心裡輕鬆了一下.......至少目前暫時還不用擔心... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 129.89.95.215

ewqazxcds:第二句打錯? 01/11 02:37

感謝提醒 XD

eshew:金素研表示遺憾 01/11 02:40

她誰? ※ 編輯: uwmtsa 來自: 129.89.95.215 (01/11 02:41)

[embedded content]

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()