Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[請益] 該繼續做下去嗎?
Jan 10th 2014, 10:10, by cawQQ

作者cawQQ (煩!!)

看板Salary

標題[請益] 該繼續做下去嗎?

時間Fri Jan 10 10:10:16 2014

借朋友的帳號發文 我是用手機打的,如果閱讀不順請見諒 近到這間公司大概三個月了 工作環境很單純,同事也都很好相處 就是事情超!級!多! 工作內容就是處理網拍的一切大小事 包含出貨、客服、活動、商品上架 拍照、門市文宣也是我負責、還有DM 其實還有很多鎖碎的事情 但基本上都是我一個人在處理 對了…還要扛業績 老闆說業績達到某個數字 才會在多一個同事幫忙 大概還少一半吧… 但我進來後做的成績 已經比離職同事都高太多了 但因為我有兩年的工作經驗了 其實怎麼操作業績會起來也都知道 再來說說我的薪水與福利 早九晚六,隔週休 一個月不到20K 換算成時薪還沒有85塊 因為事情太多做到8、9點是常有的事 當然沒有加班費 老闆認為理所當然 我朋友跟我說不要再意薪水 把履歷表洗漂亮比較重要 請益鄉民嗎?留 or 快逃? 另外想問我的工作內容+經驗 一個月薪水多少是正常的? 南部的薪水真的有低到這麼跨張? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.206.232.147

skybreeze:不到20k也太跨張........ 01/10 10:24

Skyblueway:我覺得做超商薪水還比較高,工作內容感覺跟超商也差不 01/10 10:26

Skyblueway:多。薪水太低了! 01/10 10:26

cawQQ:我剛剛把我加班也算進去的話…幹…還不到75塊 01/10 10:30

gaiaesque:不到20k.. 01/10 10:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()