Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[心情] 內傷
Oct 30th 2013, 14:40, by badnurse

作者badnurse (墮落天使)

看板Boy-Girl

標題[心情] 內傷

時間Wed Oct 30 14:40:09 2013

偶爾男友晚回家我擔心他安全怎麼睡也睡不著 但如果告訴他我等他回家有多擔心#$%&*應該是被回了 一句 大家都是成年人誰出門在外不會照顧自己,況且我有說我要工作因素要晚回家 ────────────────────────────── 幾個月前說好要看某醫師的門診,請他要記得預約 時間都為他空下來了(PS某些因素個人一定要陪他過去) 結果偏偏他要前一天才弄果真出天窗 ┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬┬ 他的工作總是忙碌而我也是有我的工作要做 要是他要求幫忙但我因為時間挪不出來,總是叫我離職離職的 好不容易放個假我也想回老家陪陪奶奶又是希望我別回去太久 有時候想想他讓我住在一個漂亮的大房子倒不如我回來住在我這雜亂六坪的小房 有時我真自嘲一首歌寫盡我的心聲 囚鳥 ┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.245.234.129

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()