Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
Re: [問題] 人資會打電話給面試者的現任公司嗎?
Oct 30th 2013, 08:25, by ZeZo

作者ZeZo (孤)

看板Salary

標題Re: [問題] 人資會打電話給面試者的現任公司嗎?

時間Wed Oct 30 08:25:37 2013

※ 引述《outletwow (吃飽飽睡好好~)》之銘言: : 小弟我目前在職中, : 因不滿於現狀希望改變所以日前面試了幾家公司, : 面試公司的人資問我現在的任職公司..直屬主管姓名..等問題, : 我都很老實的回答了, : 但由於現在還在職中..且也還沒提出辭職... : 我很擔心面試公司會打電話來我現任公司詢問相關事宜, : 想請問各位前輩們的經驗與建議.... : 不知道面試公司的人資問那些問題是否真的會打電話給我現任公司呢? : (發抖~~~發抖~~~~~~) : 感謝回答! 我接過一個比較特別的電話 我前公司的大陸分公司裡一個大陸籍會計離職,跳去另一家公司, 這公司的台灣總公司打電話來我前公司的台灣總公司,打來了解這人的工作狀況, 及離職原因等等 不想理還一直拜託我幫忙問,我只好打去大陸廠問同事這人狀況及原因等 然後據實告訴對方人資離職原因是你們家錢開的比較高,把我家的人挖走了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 222.177.238.105

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()