Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
Re: [求助] 想趕快走出傷痛
Oct 21st 2013, 09:47, by cuteedith

作者cuteedith (竹子)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 想趕快走出傷痛

時間Mon Oct 21 09:47:02 2013

重點是房子是他的,而我目前正在寫論文結果,畢業可能要到12月底, 畢後會離開目前縣市,很難找到只租三個月的房子 他說我畢業再搬即可,睡不同房間,說不定他會跟別人說我死賴著他不走 但目前忙弄論文又有工作,是想等畢業再搬(約一月初) 這段時間我會盡量避開他 我想我真是一個笨蛋 ※ 引述《cuteedith (竹子)》之銘言: : 在一起六年,住一起,三週前對方提分才知道原來他和一位女同事搞曖昧好幾個月 : 他先找好才跟我提分手 : 又找藉口說是彼此本來就有問題與那女的出現無關 : 而女的之前也知道他有女友還半夜傳想你的簡訊來 : 他還在我面前說那女的多好,很有自己的想法與主見,很想把握他 : X的,今天來版上還看到類似他用匿名問新歡的問題 : 因為房子問題還住一起,看到他就討厭 : 要如何在一至兩個月內完全忘卻傷痛 : ( 交新男友這事目前無法做到 ) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.66.131.189

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()