Blogtrottr
批踢踢實業坊 Food 板
 
Online retail made easy.

With everything you need to start selling online today, Shopify is perfect for beginners & experts alike, providing a complete solution to create your online store.
From our sponsors
[食記] 台中 吉蜂蒸餃 超人氣平價美食
Sep 24th 2013, 18:32, by dirtoro

作者dirtoro (果汁)

看板Food

標題[食記] 台中 吉蜂蒸餃 超人氣平價美食

時間Tue Sep 24 18:32:51 2013

吉蜂蒸餃 電話:04-2281-5712 地址:台中市東區大智路121號 用餐時間:2013/09 網誌好讀版:http://goo.gl/8VmQmu 這家的蒸餃我也吃了好幾年了, 每次到用餐時間,內用都是爆滿的 看這蒸籠就知道人潮有多少了 滿滿的都是人 不知道我有沒有記錯,我記得他們以前是用手工包餃子的, 用手工包的蒸餃很好吃,但好吃口感我忘了,因為好久以前了, 但真的覺得跟機器包比起來還是有差 最常吃的就是點個蒸餃+酸辣湯 一籠蒸餃有10個,然後才30圓,以現在的物價來說,是真的很便宜!! 再不喝酸辣湯的狀況下,我曾經一個人吃40個!!!! 因為其實他們的蒸餃並沒有很大,小小一顆 男生吃個兩籠配酸辣湯可能才嘟嘟好而已 如果晚上不想餓的話,吃個三籠蒸餃也很正常 蒸餃內的肉餡少少的,但我覺得好吃在他們的肉湯汁, 少少的餡料但那香味卻非常的夠,把整個平凡的蒸餃都大大加分了 另外我蠻常外帶蒸餃回家吃,外帶的話店家會給個醬料包, 那醬料包再加點辣,這樣搭配蒸餃吃也很棒! 酸辣湯也很好喝,不會太酸,像我比較喜歡重口味的就會加點胡椒提味來喝 餐點:★★★★☆ 服務:★★★★☆ 環境:★★★☆☆ CP值:★★★★☆ 回訪率:★★★★★ 總體給分:★★★★★☆ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.41.98.77

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()