Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最熱
>即時新聞-最熱 
Get coupons for your local stores

The Entertainment Coupon Book is a valuable companion on your daily adventures. Flip through anytime for great ideas... and big savings.
From our sponsors
勇伯臨別爆料 「江揆逼我退還扣帽」
Sep 10th 2013, 22:22

【綜合報導】法務部前部長曾勇夫上周請辭,免職令昨送達法務部生效,下午法務部舉行惜別會,曾勇夫在離別感言中,砲轟閣揆江宜樺約見時逼他下台。

曾勇夫說:「特偵組開完記者會後,我去見江揆,江揆要我負政治責任;我回說完全沒有做,為何要負政治責任?政務官隨時可下台,但是要有尊嚴,請給我個理由;江揆卻回說,你們政務官沒有理由啦,該下台就下台。」事後行政院還發新聞扣他兩頂帽子,「說我自動請辭;另質疑有人跟我請託關說,我卻沒登記,在怕什麼?」曾勇夫趕緊打電話給江揆,說明「有違法之虞的請託關說,才要登記」,政院事後雖把新聞稿那些話拿掉,卻透過媒體放話,指法務部應有高道德標準,若有人來請託關說,應斷然拒絕。

曾勇夫(右)昨ㄧㄧ向法務部員工道別,員工多為曾勇夫抱曲。葉志明攝

江宜樺被爆逼曾勇夫下台,但他昨天不予回應。資料照片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()