Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
[交易] 徵買藥品然後交寄宅配(林炳煌診所)(已徵得)
Aug 24th 2013, 15:09, by wiggyc

作者wiggyc (tranquility)

看板Tainan

標題[交易] 徵買藥品然後交寄宅配

時間Sat Aug 24 15:09:53 2013

交易類別: 幫我買藥品 交易物品/金額: 藥品交寄宅配 我立即匯款 工作地點︰台南市林炳煌皮膚科診所 工作內容︰幫我買藥 然後交寄7-11店到店 工作內容是合法的 因為我是醫師的病人 只是今天臨時有事下不了台南 但我又需要藥品 交寄完成之後把宅配的收執聯拍照傳給我 立即匯款 很不好意思 不知道可不可以這樣徵求 但是希望有人可以幫我 為感謝幫忙 我會於藥品金額之外酌加300元新台幣 希望可以在今天之內找到好心人 謝謝 如果不符版規 我會刪掉.. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.228.109

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()