Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
外語表達障礙的困擾..
Aug 12th 2013, 23:45

我很喜歡外語 但是遇到外語表達總是斷斷續續的

就是有種這種感覺...

比方說 一句話 : 我很喜歡你

我如果用 (英日文)表達 大概就會 常常變成斷句
((這句用英日文我也會說 我只是舉例大概意思而已^^")

我... 你...喜歡

對方當然也知道是什麼意思,只是都會覺得我的英日文怪怪的
自己也有很大的挫折感

如何突破這樣的窘境呢??

我也常常都用 英英字典 日日字典來學習
例句也有背

只是不知道為什麼老是是這樣的方式來表達><

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()