Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-體育
>即時新聞-體育 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
張泰山2千安達陣 中職史上第1人
Aug 10th 2013, 00:19

【綜合報導】中華職棒統一獅與兄弟象昨在台中開打,統一獅在9局下反攻,連續3支安打攻佔滿壘,讓原本沒機會再上場的張泰山又站上打擊區,他自羅國華手中打出三壘強勁滾地球,形成內野安打,生涯第2千安達成,但對泰山來說,美中不足的是,終場獅隊以4比9敗給兄弟象,象隊則終止5連敗。

張泰山達成紀錄那一刻,老婆吳靜宜帶著兒子可洛、女兒可妮一同頒獎,吳靜宜當場流淚,泰山說:「家庭、宗教給我很大的力量,尤其是老婆,一路看著我創紀錄,陷入低潮也在我身邊,是她照顧我的身體,我要跟她分享這個時刻,接下來我會繼續締造屬於我跟中華職棒的紀錄。」

張泰山達成生涯2000安記錄,老婆小孩獻花擁抱致意。陳堯河攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()