Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 give 板
[贈送] 端午節冷凍到現在的粽子
Jul 10th 2013, 13:31, by cloud520

作者cloud520 (小敏)

看板give

標題[贈送] 端午節冷凍到現在的粽子

時間Wed Jul 10 13:31:40 2013

抱歉手機打字,若排版不好請見諒 我要贈送端午節冷凍到現在的粽子, 我前幾天蒸來吃口味是沒問題的, 大賣場的也是一冰就半年,會介意的話就請不要再看下去 粽子數量大約15~20顆,我沒細數, 口味有兩種,一有花生蛋黃,另一種沒蛋黃, 這些都是長輩做的, 但我是肥胖型孕婦,實在不適合吃這麼多粽子, 我家老公也不愛吃,導致它們一冰就冰這麼久, 我老公還是覺得長輩做的我們要吃完, 但為了寶寶不要變成巨嬰,我想還是盡早送出的好 地點在新北市永和區福和橋下的永利路永元路口,晚上7點後可約,謝謝 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.73.62.11

cloud520:另外再加贈只用了一點點的甜辣醬一瓶 07/10 13:33

recovery2003:昨天才去那附近拿贈送的東西,話說自家也是一堆粽子. 07/10 13:33

chuchusocute:爆地點只能淚推了TAT 我愛粽子~~~~ 07/10 13:35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()