close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[分享] 老梗玩光了換點新梗啦
Jul 1st 2013, 16:37, by IPoa

作者IPoa (智慧型poa)

看板Boy-Girl

標題[分享] 老梗玩光了換點新梗啦

時間Mon Jul 1 16:37:39 2013

我跟我的女朋友在一起滿五年了 起先一開始我總會在特定的節日給他一點小驚喜 但時間久了他卻開始閒我的驚喜已經用過了 不過真的沒辦法我能用的就真的只有那幾招 但在五年的前夕我朋友介紹了一個朋友 他好像是在幫別人規劃告白,紀念日等行程 重點是不用錢 記得五周年的那天 我們去宜蘭的烏石港 在當地有類似的滑翔翼,我坐在上面但都都藏了一張一起製作的海報 在飛下去的瞬間請他在下面的伯朗咖啡館等我 他坐在外面的位座 起先還不知道發生什麼時 我在上面怎麼喊他的名字他都聽不到 到後來非常靠近的時候他總算看過來 那時我才知道 女生開心是真的會鎢著嘴巴的 當然其中還是有很多小細節啦 非常謝謝我那位朋友 但由於礙於廣告 有需要的朋友在私信問我吧 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.160.154.213

nateyang:看不太懂,是海報在空中飛給地上的女友看?不清不楚的… 07/01 16:43

sosokill:有沒有例子可以看啊 (好奇) 07/01 16:43

remainswind:無感,感覺還是變相廣告文。至少語意打到通順再來吧。 07/01 16:44

IPoa:照片整理好在給各位欣賞了 07/01 16:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()