Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
[徵求] 一位高師大的學生!
Jan 6th 2014, 12:07, by sky125a

作者sky125a (.......)

看板Kaohsiung

標題[徵求] 一位高師大的學生!

時間Mon Jan 6 12:07:15 2014

我想要買一本英英辭典,因為高師大學生出示學生證可以打八五折,所以徵求一位高師大學生幫我購買,只要跟我約在文鶴書店(高雄市同慶 路88號二樓)出示學生證,讓我購買,我請全家商店咖啡一杯,煩請站內信約囉,謝謝。! ----- Sent from JPTT on my LGE LG-D802. -- 『也許有人曾經在你的心口上深深劃下一刀       你傷的很深...           但有一天,你的傷口總會痊癒 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.72.39.56

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()