Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[求助] 他吻我,但是他說他心死了?
Oct 23rd 2013, 20:24, by cheesega

作者cheesega (起司乳酪)

站內Boy-Girl

標題[求助] 他吻我,但是他說他心死了?

時間Wed Oct 23 20:24:12 2013

我們就跟一般進度一樣, 曖昧的時候, 他關心我,我們一起看電影, 我心情不好的時候他讓我開心, 一直以為會就這樣順理成章的交往, 那天他抱緊我,吻我, 明明感覺那麼真實, 隔天就變了, 人不見了,也不說早安了, 跟他說清楚, 他說他很爛別喜歡他, 用嘴巴安慰朋友, 我問,跟我在一起不心動嗎? 他說他心早就死了,怎麼心動? (他跟前女友交往兩年,本來打算結婚,後來那女的跟別人在一起,聽他身邊的人說他一直走不出來,都分開一年了) 那沒走出來為什麼又要靠近我? 奧小衝腦嗎? 只給吻所以不想鳥我了嗎? 害我最近患得患失。心情大受影響。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.8.88.177

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()