Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [心情] 聯誼認識的男生
Oct 22nd 2013, 04:58, by maxxV3

作者maxxV3 (食言而月巴)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 聯誼認識的男生

時間Tue Oct 22 04:58:44 2013

我都會好人做到底耶,不管女生是否胖醜, 我每一次和女生約會,都會體貼到約會結束, 因為我怕傷到外表不佳女生的心,外表不佳女生的自信總是比較低落的, 雖然我只是胖宅一個。 但有一次在"遇見APP"遇到一個比我胖比我大隻的女生, 我還是幫他出了電影錢+爆米花飲料,還有送她回家, 雖然到現在我還是只是胖宅一個。 ※ 引述《BoyGirl2 (男女板專用帳號2)》之銘言: : 凌晨的夜裡 我獨自走路回家 : 電影散場了 我也看清了一個人 : 雖然我不是很願意看晚場的電影 (放映時段不多和配合下班的時間) : 但想到這是聯誼後 難得有人連絡 : 於是我最後還是要自己把握機會 同意了這場電影約會 : 電影結束後已是凌晨 對方竟然連開口送我回家都沒有 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.166.205.137

guess0805055:推 這叫禮貌 10/22 05:04

maxxV3:對阿 是禮貌 10/22 05:07

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()