Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Make Money From Your Roof

We are paying to help homeowners profit from producing solar power. Find out if your home qualifies for our program today. Sign up!
From our sponsors
[詢問] 最近一直收到重設密碼的信
Oct 15th 2013, 02:34, by mingyilee

作者mingyilee (烏雲散去,天氣晴。)

看板Facebook

標題[詢問] 最近一直收到重設密碼的信

時間Tue Oct 15 02:34:28 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 最近幾天我的臉書註冊email 每天都會收到臉書"你要求設定新的Facebook密碼"的信 但我並沒有要求重設 所以我就按我沒有要求重設密碼的連結 但是之後幾天還是繼續收到同樣的信= = 有查過個人的活動紀錄 目前看起來是沒什麼異常 (看來是一直被try密碼?並沒有真的被盜?) 已爬文和google 發現也有人跟我發生一樣狀況 已將臉書的安全設定改得更嚴謹(安全瀏覽,登入許可,登入通知都開啟了) email也全都設隱藏 請問這樣會有幫助嗎? 每天都收到這些信件搞得我很慌 很怕臉書帳號會被盜orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.34.225.204

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()