Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Make Money From Your Roof

We are paying to help homeowners profit from producing solar power. Find out if your home qualifies for our program today. Sign up!
From our sponsors
[詢問] facebook一直被登入在美國?
Oct 14th 2013, 16:05, by thedays

作者thedays (那些日子)

看板Facebook

標題[詢問] facebook一直被登入在美國?

時間Mon Oct 14 16:05:45 2013

大家好 我的fb帳號用盡了各種認證方法包括手機安全碼 定期換帳號等 一開始是一直被一個叫做宜蘭三星的地方登入 後來又一直被美國德州 加州登入 最近一直顯示在加州 還把我家改成加州 但我一直在台灣沒出國過 登入位址為 IPv6 2002:3de7:950::3de7:950 這串我實在看不董 我只知道平常自己登Ip是 xx.xxx.xx.xxx的格式 這串我找不到他是在哪裡..... 因為這ip不但從fb登入 還無孔不入跑到yahoo帳號 之類的 我真的很想知道是誰在背後登我帳號 請問有人有這樣的經驗嗎? 這串ipv6帳號是甚麼呢? 謝謝喔!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.250.201.76 ※ 編輯: thedays 來自: 60.250.201.76 (10/14 16:06)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()