Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[問題] 工讀生回鍋前公司該如何表達?
Sep 25th 2013, 11:34, by lovejason820

作者lovejason820 (OH)

看板Salary

標題[問題] 工讀生回鍋前公司該如何表達?

時間Wed Sep 25 11:34:45 2013

因為當兵屆退了 大概剩1.5個月 因為在當兵之前 有在我現在想去的公司工讀過 表現也蠻不錯的 我私下問過同事 他們也鼓勵我去試看看 剛好在104 有看到前公司在徵人 到班日期寫不限 雖然我有私下問之前同事現有無缺額 但他們不太清楚徵才的部分 叫我直接找經理 我在9月初就投了履歷 104也顯示廠商已讀 但到現在公司還沒回應 雖然我知道這間公司 光是選人的作業大概 就要等1個月 但不免也心急 我蠻想這份工作的 我是想直接去找經理 畢竟之前跟他相處的不錯 但我現在陷入2難的狀況 1.他有收到我履歷 但可能還沒通知面試 => 這就還好 我當下可以請他給我面試機會 2.他有收到我履歷 但可能覺得我不適合 => 這我當下真的不知道該如何處理?!! 請問大家我該如何向主管表達我想回去的意願呢~THX -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 124.199.65.125

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()