Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心情] 不被重視的感覺
Sep 25th 2013, 01:50, by friendcute

作者friendcute (晴天)

看板Boy-Girl

標題[心情] 不被重視的感覺

時間Wed Sep 25 01:50:44 2013

很想說說話, 在一起快一年了,說是磨合期也差不多... 覺得自己努力著關心你,在乎你, 原本會跟我溝通的你,現在也都懶得講什麼 一天下來就是你下班了 到家了 睡覺了 即使我好聲好氣所有感受都講了N遍 除了見面相處還算OK 沒見到面的時間我都覺得不真實 這不是我想要的感情模式... 也不覺得這樣子下去會好到哪裡.... 心裡真的很疲憊很難過 就快把自己逼瘋了 也很不喜歡這麼不快樂得自己!!! 為什麼還要捨不得,我都快找不出應該繼續的理由了。 總歸一句 我愛你太多 但你根本沒這麼愛我。 -- 自然攝影* 各式人像寫真/自助婚紗/婚禮紀錄/親子孕婦/網拍 等。 http://www.wretch.cc/blog/photoangel74 劉 晴 天 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.254.106.29

kidping:好好溝通看 如果沒有用 自己也不想忍就忍痛分手吧 09/25 01:56

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()