Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[徵求] 9/21一起參加旅遊主題的聯誼活動
Sep 13th 2013, 18:13, by james7800243

作者james7800243 (妳的愛 我用美技攔下來)

站內Tainan

標題[徵求] 9/21一起參加旅遊主題的聯誼活動

時間Fri Sep 13 18:13:24 2013

其實我不知道此篇文章是要用徵求還是要用交易 因為其實我跟金錢沒有相干,可是活動需要金錢 如果有錯的話在煩請版主告知,我會盡快修改標題 ===================================================== 朋友(男)這兩天突然看到 http://ppt.cc/XoOC (FB連結,不喜勿點) 內容是有關單身聯誼,是對於喜歡旅遊的人互相討論與交流認識 我那天剛好有事,不然蠻吸引我的~ 然後朋友又比較小害羞一些些,所以想說幫他徵求一些伴一起去哈哈 台南版的版友有沒有人要一起去啊! 男女皆可,如果有意願可以先站內信給我 雖然時間過了不過朋友有詢問說還有一些名額 大家一起走出網路的世界啊~~~ P.S.我真的不是我朋友XD -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.173.189.219

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()