Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Publish Your Book on Kindle

Learn to self-publisher your book on Kindle. Boost your brand and credibility with this step-by-step training course for just $99. Enroll today.
From our sponsors
電腦itunes無法同步iphone5
Sep 6th 2013, 19:05

如題
我家電腦的itunes無法與我的iphone5同步

因為我想增加手機的鈴聲
所以上網查了方法
也在電腦裡下載了itunes
每個教學都是說手機連結電腦後就會出現同步的訊息
但是我試了好幾次都沒有出現
而且我的手機也有連上電腦
在我的電腦裡也都有看到手機已經連上
可是itunes就是沒有同步...

試了好多次終於有出現一個訊息小框框
結果訊息卻是說什麼無法同步之類的(沒記錯是

求會的人解救我啊TTTTTT

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()