Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
Re: [求助] 有女孩也像我一樣非常非常需要心靈糧食嗎?
Aug 17th 2013, 12:59, by lostpic

作者lostpic (lostpic)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 有女孩也像我一樣非常非常需要心靈糧食嗎?

時間Sat Aug 17 12:59:36 2013

我覺得很多人真是太北七了 你們要的只是一個天生現成的對象 馬上就要可以符合你們的這個需要 那個需要(不論精神或身體) 但一遇到試煉與磨合便卻退不已 我這樣下評斷吧 我認為真正的靈魂伴侶 是絕對不會在這種急功躁進心態 和條件式(我要這個....我要那個.....)的要求底下產生的 只有透過多年來不斷的言談、溝通、理解、爭吵 才能真正達到欲辯已忘言 雙方的存在互相通達的無聲境界 為何我敢這樣說呢 因為我的確有實際的經驗過 絕非空口大談高調 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.170.188.29

vicbika:推,類似佛洛姆《愛的藝術》的說法 08/17 13:09

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()