Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
高職生怎麼準備學測
Aug 17th 2013, 02:05

我現在是準備升高三的高職生,
我知道高職生要考學測,
有些難度,
畢竟學的東西不太一樣,
而且要比一般的學生更加努力。

升了高三 有很多模擬考以及考試,
學測和現在所學的 都要兼顧,
我要如何分配時間,
去準備學測.模擬考還有一般的考試呢 ???

學測已經剩下一百六十幾天了:(( ....
我該如何讀起 ???
我該怎麼去準備學測???

我的英文很爛....
我準備英文都只是應付段考
英文單字片語 背一背
過幾天又會忘記...
又要從頭開始背起...
我該怎麼背 才有效率
才比較背的起來 ?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()