Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心情] 突然覺得自己好愚蠢
Aug 15th 2013, 06:31, by QQjump

作者QQjump (Robin)

看板Boy-Girl

標題[心情] 突然覺得自己好愚蠢

時間Thu Aug 15 06:31:07 2013

昨晚的一場雨,跟幾封沒有下文的回應,似乎快把我的熱情給澆熄了. 妳口中的另約改天,卻是一個遙遙無期的某天. 什麼時候才能約到妳,我好想知道!好像在妳的世界永遠都是這麼忙碌 但我猜彼此應該都清楚忙碌只是一個藉口. 對我來說,我覺得妳是一個特別的緣份 對妳來說我又是什麼呢?或許就是個過客,一個可有可無的存在 好像要變成好朋友也成了一種奢侈的要求 難道我們倆就注定是兩個不同生活的人嗎, 雖然沒有開始,就沒有結束.多麼希望妳能給我一個開始的機會 單戀就好像一個夢,作夢也有該醒的的時候,但如果夢能夠成真那該多好 看著已經買好的電影票,雖然有效期限是到明年.心裡卻是無限的感概 水瓶座女生真的好難懂 求月老快顯靈幫幫我吧 -- ▁▁Dreams come ture▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.134.7.174

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()