Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 原來我一點都不好
Jul 30th 2013, 01:51, by shineorange

作者shineorange (半熟荷包蛋)

看板Boy-Girl

標題[心情] 原來我一點都不好

時間Tue Jul 30 01:51:42 2013

不斷的告訴自己 沒事了 不斷的告訴自己 我要更好 但總在夜深人靜 一片沉寂的時候 聽到心裡 孤單的聲音 我最親愛的奶奶 在去年離開了 那時候有你陪著我 我難過 最不孤單 今年 你背叛我 也離開了我 奶奶不在了 長久以來的支助-你 也不在了 只剩下我一個..... 縱使3開頭 其實我還是一個愛依賴人的小女孩而已 每當深夜 我才發現原來...我好無助 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.24.50.253

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()