Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
[討論] 環太平洋千萬不要帶女生去看
Jul 13th 2013, 06:15, by charleymars

作者charleymars (eason)

看板movie

標題[討論] 環太平洋千萬不要帶女生去看

時間Sat Jul 13 06:15:11 2013

我今天颱風天帶我喜歡的女生去看環太平洋 因為太好看結果她覺得我根本就是個宅男! 我整場超專心完全進入劇情的世界 忽略掉旁邊是我在追的女生!她臉又臭臭 我看我因為這部片被那個女孩扣50分了吧 不知道有沒有人跟我一樣慘:( (手機排版請見諒) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 116.59.234.39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()