Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
[討論] 女友說等我當兵想跟我提分手
Jul 7th 2013, 00:42, by SimonLi

作者SimonLi (OceanSupply)

看板Boy-Girl

標題[討論] 女友說等我當兵想跟我提分手

時間Sun Jul 7 00:41:58 2013

這陣子在跟女友聊的時候有聊到 等我當兵之後 她或許會想提分手 因為我們之前幾乎是膩在一起 現在我畢業了 她還在學 我搬回老家住 已經不像之前那樣可以天天陪她 就算找理由回學校陪她 也不能待很多天 (我沒跟家裡說我在和她交往 因為我怕家裡知道我在和她交往 就知道我常常離開家裡是去找她住 會對她有壞印象) 而到了當兵的時候不能陪她 她更不能習慣 而且她也不能跟其他異性走太近 我說 每次放假大概會抽個半天陪她 她說她不能接受甚麼半天的 她說別人放假幾乎都是陪著女朋友(她說的那個人也是我朋友 放假會和女朋友在FB打卡) 那我說我會多跟家裡撥時間 她也不相信我 我覺得很不開心 因為哪有人還在交往就先預告會分手 但是女朋友覺得這樣總比兵變好 我想知道 這樣的想法會很奇怪嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.174.153.33

letmegoogle:要我就直接分了 07/07 00:43

aidaP:打兵變預防針 07/07 00:44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()