Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
Re: [分享] 每個男人心中的苦楚!!
Jul 5th 2013, 19:08, by CryingBee

作者CryingBee (殺人蜂)

站內Boy-Girl

標題Re: [分享] 每個男人心中的苦楚!!

時間Fri Jul 5 19:08:35 2013

其實真的覺得這是種很討厭的偏見 至少在我跟前男友間是完全相反的 我是那個努力想分析想找解決方法的 他是那個永遠等人猜心 總叫我不要一直分析只要安慰他就好 (偏偏安慰了也不會好 還怪我不能讓他心情變好) 甚至說出:我知道你說的都對 但我就是不要(然後繼續不開心) 而且在他心情好之前我做點自己的事 或是笑一下 就會被稱為不在乎他不愛他 要一直安慰陪笑臉才行 所以看到什麼女人都只想討拍不想講理 真的是滿肚子怨氣誒!! 我最愛講理了好不好 只要合理能說服我 我可以馬上消氣甚至道歉 就算那不是我認同的道理 但只要有理 我也能尊重 跟現任男友就是每天都像研討會一樣不停的分析討論 真心覺得這樣很幸福! 手機發文 排版怪請見諒 ※ 引述《bezbol (梗男&囧男)》之銘言: : 每個男人心中都有一個苦楚 : 就是跟女人之間的溝楚~~ : 你明明看得很清楚……… : 但她們只想要你乖乖地聽她們訴苦 : 這種無法言喻的感覺 : 下面這簡短的影片表達的淋漓盡致啊! : http://www.fankudo.com/4939 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 116.59.227.95

TllDA:只聽過女人心海底針,沒聽過形容男人的 07/05 19:39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()