Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
[心得] 親愛的我愛上別人了 第1集
Jun 29th 2013, 02:44, by jinbi

作者jinbi (snake)

站內TaiwanDrama

標題[心得] 親愛的我愛上別人了 第1集

時間Sat Jun 29 02:44:14 2013

預告剪得很棒,會讓人期待下一集 題材看起來很特別,演員很優秀不用講 一進到李家(男主角家)就覺得被一鼓厚重的壓力籠罩 之後每一次看到天心那角色出現,就有那種...「覺得她應該快窒息了吧」的感覺 不過我覺得天心在第一集的表現.... 我個人覺得可以更多一點,有點平 不知道欸,這是我個人不專業的感想:) 感覺是很有意思的一部片,有別於那種傳統粉紅王子公主般的偶像劇 不過我人生歷練實在是不豐富,有點人生歷練的人對這部片可能會有更多想法 台視週五十點的片...是不是比較多元呀? 好像看了幾部都不是傳統粉紅偶像劇 很不錯 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 108.23.53.199

cm717616:j大好快!天心演的不錯,但李紹文給我感覺又更好! 06/29 02:58

jinbi:李紹文那角色..我不是很懂,但有某種「老婆比較優秀」的壓力 06/29 03:04

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 aploks 的頭像
    aploks

    2016 台北日本料理推薦 , 台北日本料理吃到飽 , 台北日本料理名店 , 台北日本料理吃到飽推薦 , 台北日本料理推薦2014

    aploks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()